drivee

drivee

HJÆLPECENTER

Vi hjælper dig videre

Docly

Min betaling fejlede, hvad gør jeg?

Estimeret læsning: 2 minutter 398 visninger

Hvorfor er min betaling fejlet?

Hvis du oplever, at din betaling er fejlet, så kan det skyldes flere forskellige muligheder. En afsluttet opladningssession bliver betalt af brugeren via mobilappen fra sessionsoversigten (dette er den, vi viser, efter sessionen er afsluttet), hvor det vil være muligt at betale for den netop overstået opladning. 

Hvis man ikke venter på sessionsoversigten efter endt opladning i appen, vil ladesessionen blot forblive ubetalt, og det er først muligt at påbegynde en ny opladning såfremt den ubetalte session bliver betalt. Det er altid muligt at gennemføre en betaling under menupunktet “Historik”. Herinde vil man have mulighed for at se alle opladningsessioner. 

Betaling med RFID ladebrik

Du kan godt betale direkte med din RFID ladebrik, såfremt den er tilføjet din brugerprofil og har en betalingsmetode tilknyttet. 

Når man starter og stopper sessioner via RFID ladebrik, bliver betalingen automatisk gennemført baseret på indstillingerne ved oprettelse af RFID ladebrikken. Grundlæggende tildeles en RFID ladebrik til en bruger og en betalingsmetode for at blive brugt. Man kan selv bestemme, om et specifikt kreditkort, virksomhedsfakturering eller ‘balancen’ skal benyttes som betalingsmetode. Hvis man har indstillet ‘balancen’ som betalingsmetode, så skal man sørge for, at saldoen er fyldt op eller at man har “Automatisk opfyldning” aktiveret. 

Har du stadigvæk problemer, så send os en mail på info@drivee.dk.